Friday, December 25, 2009

ketumbuhan otak tahap kritikal






this guy , up there . name die MUHD SHAZRIN B MUHD NAZRI . die bukan ada pape dgn aku . die cume kawan laki ym aku yg paling rapat . pada 22 dec . die tulis kat status mood die . my last day . aku tanye kenapa ? then die ckp doakan die esok die ade operation . then aku ckp pasal ape ? pasal kepala . then die bg salam n terus off . aku tak sempat nak ckp pape . ape yg aku tahu , aku doakan die . then esok tu . aku tgok die online . ehh cepat lak mamat nih sedar ? dah oke dah ke ? then aku buzz die tapi die tak jwp pape pun . okey then smlm , die online . then offline . aku tau die wat invisible . then aku buzz terus . aku ckp shaz , okay dah ke ? then die reply , nie bukan shaz , nie abg die . abg die ckp die ade penyakit ketumbuhan otak . die dah pendam penyakit die slame nih . hanya die n atok die je tau . aku like mcm what ?! gila ke . dari penyakit die baru beginner dah jadi kritikal . die tak nak susahkan family die . okay korg nak tau tak , die berubah sejak form 1 sebab nenek kesygan n teramat syg , meninngal dunia . then form2 , abg 1st die meningal dunia . 2 org yg die syg dah takde . so form 3 die takde keyakinan diri nak jwb pmr . die pasrah . die dapat 6a 1b 1c . kesian kan ? smlm aku chat dgn abg die . MUHD IZWAN SHAH . abg die dah U dah . kakak die kat UIA , still exam . parents die lak slalu outstation . keje . die je sorg2 kat rumah .
  • ketumbuhan otak tahap kritikal
  • tekak bernanah sekali gus buat batuk berdarah
  • paru2 berair .
yg atas tu , tu la penyakit die skrg . doktor kate die ade 50-50 je nak selamat . dgn tambah penyakit baru . mungkin tipis peluang die nak selamat . aku terkejut kot . slame ni aku ingt die sehat . abg die ade ckp , die slalu mandi mlm2 pukul 12 , 3 pun ade . abg die nak halang mcm mane ? tak de sape kat rumah die . kesian die . haih . now , smlm , doktor ckp die kene bedas 2 kali . 1 kat kepala , 1 kat badan . kat kepala , doktor nak tutup luka die . sbb mengalami pendarahan serious , kat badan lak . doktor nak operate n bawak kuar jantung die , then operate jantung die n buang air n lendir2 . ya allah . betapa besar nye kesakitan yg die tanggung . n smlm , abg die bgtau aku , ape yg ade dlm diari die . ape yg ade , pasal aku , die n family die . tu je . tp pasal aku tu , die tulis mcm2 ! sampai 14 page kot . die tulis nama aku , umur , skola , house location n mcm2 la .n lagi mengejut kan die print gambar aku , 7 gamba . mcm2 die tulis . then kat bhgian blkg skali die ade tulis top secret bout meera . tp melekat . abg die bukak , rupe2 die tulis "shaz tak nak meera tahu yg shaz syg meera " , mcm2 la . rupe2nye , tula yg die rase . aku lgsg tak rasa . ya allah , sedihnye . aku rase kalo die meninggal , die masuk syurga . itu jaminan aku . die yg sakit2 boleh solat lagi . tak lupa allah . aku yg sihat2 belaka ni pun tak solat kat allah . ya allah . aku sedar . korg skrg doakan die okay ? doakan die slamat . btw , parents die tak tahu langsung ! sbb abg die try reach dorg dari korea tpi tak dpt . cube korg bayangkan . baru sampai malaysia n dapat tahu anak dlm hodpital , kritikal . peluang tipis nak selamat . tak sedih ke ? sudahh la .

-nurul ameera-

No comments:

Post a Comment